Add a cover

General information  

Links  

Release info  

Alias  

Ratings

This media has not been rated yet.
Be the first one!

To rate this media or to interact with your friends, create a free mediatly account. You'll also be able to collaborate with our growing community and make it you digital entertainment center.

Friends who like

Sign up to see which of your friends like this.

Linked media  

Linking media

Mediatly © 2013

Mediatly, The multimedia social network

Discover new movies and TV shows to watch, novels or comics to read, music to hear and games to play thanks to your friends. It's fast, free, simple and enjoyable!
To start discover a new world, Sign up for free

  
Lie to Me (season 2) (2009)

Episodi di Lie to Me

This version of the card is from another language than your preferences.

Type :    

  Summary  

Una giovane donna si avvicina a Lightman mentre questi sta presentando al pubblico il suo nuovo libro, e gli rivela di aver assistito, in una visione, ad un omicidio. Lightman scopre che la donna è in realtà affetta da una personalità multipla, e crede che una delle sue personalità abbia veramente assistito all'omicidio. Lightman cede volentieri a Torres l'incarico di interrogare un potenziale candidato alla Corte Suprema, scegliendo invece di seguire il più interessante caso della donna dalle più personalità. Il candidato, tuttavia, non tratta con il dovuto rispetto Torres, ritenendola ancora inesperta a causa della sua giovane età. Intanto Foster, grazie all'ipnosi, riesce a sbloccare la vera personalità della donna, fatto che permette a Lightman di trovare l'assassino, sfruttando abilmente le diverse personalità della donna. Durante l'investigazione, Zoe, l'ex moglie di Cal, annuncia a Lightman di essere in procinto di trasferirsi, insieme alla loro figlia Emily, a Chicago, per aprire lì uno studio legale. Lightman decide di rilevare una quota del Lightman Group dandola a Zoe, in modo tale da permetterle di iniziare la sua stessa attività in città, senza doversi trasferire con la figlia.

  • Guest star: Erika Christensen, Tomas Arana, Michael Raymond-James

  Detailed    

  Places of action    

  Crew    

  Photos    

  Videos  

  Press reviews    

  User reviews

  Sources

Whole or part of the information contained in this card come from the Wikipedia article "Saison 2 de Lie to Me", licensed under CC-BY-SA full list of contributors here.